Contact 06-28842578
Wij zijn aangesloten voor geschillencommissie en klachtenregeling bij de Zorg Professional
https://www.dezorgprofessional.nl/home
Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
In de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) staat wettelijk vastgesteld wat goede zorg is. De wet vervangt de wetten Kwaliteitswet Zorginstellingen en de Wet klachtrecht cliënten zorgsector en is op 1 januari 2016 ingegaan. In de wet staat wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Zij kunnen gratis terecht bij de klachtenfunctionaris van de organisatie waar u zorg van krijgt. Wanneer uw zorgverlener is aangesloten bij de ZorgProfessional kunt u gebruik maken van deze klachtenregeling.
U kunt uw klachten indienen via ons contactformulier
of via de contactgegevens.
U ontvangt uitgebreid informatie over de procedure, de behandeltermijn en de wijze waarop de klachtenfunctionaris u behulpzaam kan zijn.
Zeeuwse Zorg en Meer is een coöperatie waar je als zelfstandige in de zorg kunt werken. Met meer collega’s kunnen we meer zorg bieden. Er komen uit ons enorme netwerk zorgvragen, maar je bent meer dan welkom om je eigen cliënten te vinden. We zijn op zoek naar nieuwe collega’s, ZZP-ers die ons willen komen versterken. Ben jij die enthousiaste collega met diploma 3IG verzorgende of verpleegkundige met hart voor de zorg? Neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wij bieden ook begeleiding via de WMO maar op dit moment zijn er voldoende begeleiders om alle begeleidingsvragen te vervullen. Wij werken uitsluitend met ZZP-ers die zelfstandig kunnen werken en ondernemend zijn.
Wij zien zorg verlenen als een compleet aanbod van diensten. Het kopje koffie, het luisterend oor, gewoon de tijd nemen en oprechte belangstelling tonen horen voor ons vanzelfsprekend bij goede zorg verlenen. Via onze dienstbaarheid brengen wij de zorg terug naar de menselijke maat. Spreekt onze zienswijze jou aan? Lees verder