net dat beetje meer maakt ons persoonlijk, dienstbaar en flexibel

Klachtenregeling


Wij zijn aangesloten voor geschillencommissie en klachtenregeling bij de Zorg Professional
https://www.dezorgprofessional.nl/home

Als u een klacht heeft over uw zorgverlener….

Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz)

In de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) staat wettelijk vastgesteld wat goede zorg is. De wet vervangt de wetten Kwaliteitswet Zorginstellingen en de Wet klachtrecht cliënten zorgsector en is op 1 januari 2016 ingegaan. In de wet staat wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Zij kunnen gratis terecht bij de klachtenfunctionaris van de organisatie waar u zorg van krijgt. Wanneer uw zorgverlener is aangesloten bij de ZorgProfessional kunt u gebruik maken van deze klachtenregeling.

U kunt uw klachten indienen via ons contactformulier
of via de contactgegevens.

U ontvangt uitgebreid informatie over de procedure, de behandeltermijn en de wijze waarop de klachtenfunctionaris u behulpzaam kan zijn.

Collega’s

Wij zijn op zoek naar collega’s

Zeeuwse Zorg en Meer is een coöperatie waar je als zelfstandige in de zorg kunt werken. Met meer collega’s kunnen we meer zorg bieden. Er komen uit ons enorme netwerk zorgvragen, maar je bent meer dan welkom om je eigen cliënten te vinden.

Wij zien zorg verlenen als een compleet aanbod van diensten. Het kopje koffie, het luisterend oor, gewoon de tijd nemen en oprechte belangstelling tonen horen voor ons vanzelfsprekend bij goede zorg verlenen. Via onze dienstbaarheid brengen wij de zorg terug naar de menselijke maat. Spreekt onze zienswijze jou aan? Lees verder